dinsdag 23 februari 2016

Druk Druk Druk...




Wegens drukte op mijn werk en privé heb ik niet meer zoveel tijd voor het blog
en heb ik er dus al een tijdje niks meer aan gedaan.
Ik heb nu wat meer tijd over en zal langzaamaan de verzoeken weer
gaan beantwoorden, mijn motivatie is mijn liefde voor muziek en die deel ik graag.
 
Een beetje versterking zou wel fijn zijn ! ik ben dus opzoek naar een "collega".
Het liefst iemand met een uitgebreide (digitale) Nederhop collectie 
die mij kan helpen met het updaten van de links en het beantwoorden 
van verzoeken. Er zijn geen inkomsten en dus ook geen salaris.

Is Nederhop/muziek, "je lust, je leven en/of je liefde"
Stuur een email met een kleine motivatie naar:
Opgezwolle - Tijd Leert (2003)

Ojajoh - De Drive (2006)
 

Stropstrikkers - RauwalsNeuk (2014)

Geen opmerkingen: