dinsdag 4 juni 2013

Beste Dudes en Dudettes, DHB is Back in Business!






Tis eindelijk weer zover, DHB is weer online! Sorry voor het lange wachten maar door omstandigheden was deze offline-periode even nodig. Ik heb het eenmansblog versterkt met n extra beheerder die mij komt helpen om linken weer online te krijgen en me wat verse hiphop toevoert die mijn oren ontgaan zijn. komende tijd gaan we het archief ook weer rustig aan updaten. Ik vraag jullie verder nog geduld te hebben met dode linken, het kan even duren voor sommige linken weer aan zijn..Als je niet zolang wil wachten plaats een bericht bij de Mixtape/EP die dood is, dan zal die vrijwel altijd binnen 24uur vervangen zijn.. Verder zal er niet veel veranderen hier, We gaan gewoon weer verder op de oude vertrouwde voet.. Voor nu wil ik alleen nog kreuk (de nieuwe medebeheerder) officieel welkom heten, en geniet van zijn eerste wapenfeit op het blog hieronder...

Geen opmerkingen: