maandag 30 december 2013

Spark De Verloren Tapes DHB Multipackage!


Ik volg Spark nu al een tijdje en vond het ook tijd dat jullie eens met hem gingen kennismaken, DHB richt zich graag op de wat minder bekende onafhankelijke true HiphopHeds zodat ze wat meer animo krijgen en meer gehoord worden, en Spark past perfect in dit plaatje. De Die-Hards onder ons kennen deze man nu al een tijdje, En dat is ook niet gek met  "De Verloren Tapes'' ,De ''Rugtasrap EP'' en een Album in aankomst. Ik heb hieronder alvast een multipack voor jullie gefixt met alle 3 de delen van de verloren tapes en wat bonustracks, Binnenkort zal ik zijn archief ook nog even aanvullen met de rest van zijn repetoir.
-----------------------------------------------------------------------

Spark - De Verloren Tapes Pt. 1 ,2 en 3 (2009-2011)




Spark - De Verloren Tapes.Pt. 1


01 Spark - Intro
02 Spark - Pure Underground
03 Spark - Whaddup Dan?
04 Spark - Spark In Dit
05 Spark - Back Again
06 Spark - Moonshine
07 Spark - Zoals Het Hoort Te Zijn
08 Spark - Instinct
09 Spark ft Danniet!, Willa, Risskant - Oh


 ------------------------------------------------------------
 Spark - De Verloren Tapes.Pt. 2
a
a
01 Spark - Herintroductie
02 Spark - Homegrown (viddy)
03 Spark - Chillenderwijs (Skit)
04 Spark - Mijn Wereld
05 Spark - Alles Komt Goed
06 Spark - Skit Die Bitch (Skit)
07 Spark - Naar De Kanker
08 Spark - Vibe Met Me
09 Spark - Vaarwel

 -----------------------------------------------
 Spark - De Verloren Tapes.Pt. 3
a
a
01. Intro
02. Geen Commentaar
03. Enemies are Coming
04. Geen besef van Tijd
05. Allemaal Teveel
06. Skit 00:38 download
07. Brakkige Sferen
08. In de Spot
09. De Beste uit de Buurt ft. SB
10. Mijn Stad ft. Purple (bonus)
11. Bangin' (bonus)


---------------------------------------------

BonusTracks
01 Chronic & Spark - Ziek in me hoofd
02 Chronic ft Spark De weg kwijt  De Laatste Optie
03 Spark - Harde Kern (Prod. p.APEbeatz)
04 Spark - Reality check



Download het gehele MultiPack van Spark    Hier












Voor meer info over Spark ga naar http://www.facebook.com/Spark/

1 opmerking:

Anoniem zei

Heeft iemand deze nog? Kan deel 1 en 2 nergens anders vinden.