zaterdag 20 december 2014

Risskant Bombardement!



Risskant & VA - de Hinderlaag (2010)




01. Intro (Mawfuckaz)
02. Wie Ben Jij?
03. Loop Met Me
04. Dagelijkse Rituelen
05. Hinderlaag
06. Leg Me Er Nooit Bij Neer
07. Aan Als Ik Binnekom
08. Niks Meer Aan Mijn Hoofd
09. Ga Met Me Mee
10. Drink/Rook Anthem
11. Lange Weg Te Gaan
12. De Plek Die Me Rust Geeft
13. Voel Wat ik Zeg
14. Blijf Misschien
15. Tot Het Einde
16. 2 Stappen Vooruit Op De Rest


Download de Hinderlaag tape  Hier



-----------------------------------------------------------------

Risskant - Tussendordtje EP (2008)





01. Introductie (tussendordtje)
02. Druppel in het vuur (feat. Surya)
03. Mijn tijd klaar (feat. Dopaganda) 
04. Producties zwijg (feat. VIP)
05. Rap it mixtape bijdrage
06. Gedaan met de rust
07. Leerpro6 (feat. Skenkie)   
08. Alles is veranderd
09. Licht gaat branden 
10. Outro


Download het Tussendordtje  Hier




------------------------------------------------------------
a
Risskant - ChaRissma EP (2007)
a


01. Zieke Zuiden, Wilde Westen (met Skenkie) (Prod. Flek)
02. Heads Voelen Dit (met Skenkie & Ad Rem) (Prod. Flek)
03. Cirkel Van Dromen (Prod. Dopaganda)
04. ChaRissma (Prod. Flek)
05. Kamer Van Cokehandel (met Per.Verz & Ad Rem) (Prod. MISC)
06. Vroeg Of Laat (met Ace) (Prod. / Cuts DJ D-Incredible)
07. Walzen Over De Scene (Prod. Benzie)
08. Losgeslagen (met Whiteboy) (Prod. Flek)
09. Eeritaties (Prod. Risskant)
10. Daar Komt Ie (met Paradize) (Prod. / Cuts DJ D-Incredible)
11. Elke Bladzijde (Prod. Dopaganda)



Download ChaRissma van Risskant  Hier





----------------------------------------------------------------------------

Risskant - Int-R-Net EP (2006)



01. Lijnrechters - In grote lijnen groot in lijnen
02. Hoe laat is het?
03. Doelgroepen
04. Stemmen van Dordt
05. Reali-tijd
06. D.O.O.D.
07. Vraag??Stuk
08. 1-heid
09. De combinatie
10. MediaHype
11. HIJS Promo


Download de Int-R-Net EP   Nog geen nieuwe link





Voor meer info over Risskant ga naar 'http://www.risskant.nl/

1 opmerking:

Anoniem zei

heeft emand die links van risskant nog? zijn allemaal dood.alvast bedankt