donderdag 23 juni 2011

Kraantje Pappie a.k.a Kraantje Pappelitus!


Je houd van `m of je haat `m! the crane! persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van `m.. Recht voor ze raap, kort door de bocht met een dikke laag humor.. Meestal hou ik van de wat meer volwassenere hiphop, maar kraan doet wat ie doet, en is er goed in! Meeste sceptici kregen ook n draai om de oren door de verwoestende sessie bij rotjoch. Z`n flow raakt bij tijde het geniale, perfecte timing,en toch heel nonchelant alsof het totaal geen moeite kost. Je kon  niet meer om z`n skills heen,  Zodoende ben ik ook op zoek gegaan naar losse tracks die op het internet rondzwerfden. Om het makkelijker te maken voor jullie heb ik er een pakketje van gemaakt. Binnenkort zal ik eerdere mixtapes van Kraantje Pappie, Bankpionieren ,Clubvoer  en  de 2TotDe4 EP toevoegen op dit Blog, Het album moet je gewoon kopen natuurlijk! De download-link staat onder de tracklist..



 



Download de Kraantje Pappie Pappie TrakPak  Nog geen nieuwe link.




 Voor meer info over Kraantje Pappie ga naar http://twitter.com/#!/kraantjep

1 opmerking:

Anoniem zei

Kunnen jullie een nieuwe link plaatsen aub